Menu

Vestigingen

Alle
Menu
Home
Terug
Terug

Junior Administratief Medewerker – Hoofdkantoor

Fulltime / Parttime | Hoofdkantoor

Door Anne

06/09/2019

Anne&Max

Anne&Max is een huiskamer in de stad. Een plek waar onze gasten elke dag van de week terecht kunnen voor ontbijt, koffie&taart, lunch, High Tea en borrel. We werken zoveel als mogelijk met bio- biodynamische en fairtrade producten.

Missie:

Anne&Max wil een huiskamer in de stad zijn.
We willen onze gasten blijven verrassen met pure, eerlijke producten die met zorg worden bereid en met oprecht enthousiasme worden geserveerd.
Anne&Max wil uitgroeien tot een nationale keten van Fresh Food & Coffee Cafés

Ondersteunend kantoor

Op het ondersteunende kantoor verzorgen we de strategie, marketing, communicatie, inkoop, trainingen en meer voor alle Anne&Max huiskamers. financiën is daarbij een belangrijk onderdeel voor zowel de eigen- als franchisevestigingen.

Junior Administratief medewerker / Miss of Mister Moneypenny

Voor de groeiende organisatie die Anne&Max is, zijn  we op zoek naar een Junior administratief medewerker. De hoofdwerkzaamheden bestaan uit het beheren van factuurstromen, het opstellen van verkoopfacturen, het aanleveren van omzet -en loongegevens aan de boekhouder, het verzorgen van de salarisadministratie, het beheren van de liquiditeitsbegroting, het opstellen van financiële rapportages, het maken van analyses en balansbeheer.

Persoonlijkheid

Uiteraard zoeken we voor deze functie een echte Anne of Max. Een betrokken, enthousiaste persoonlijkheid die gek is op Anne&Max, cijfers en goede koffie. Iemand die zich kan vinden in onze normen; open, eerlijk, zorgzaam, betrokken en respectvol. Een Anne of Max die goed zelfstandig én in teamverband kan werken. Een gedreven administratief medewerker die mee wil groeien met het bedrijf. We zijn op naar iemand die de zaken praktisch kan aanpakken en op tijden strategisch kan meedenken.

Opleiding & Ervaring

Tenminste MBO of gelijkwaardige praktijk-/studiecombinatie. Vroeg in ambitieuze ontwikkeling van de carrière. Minimaal 1 jaar relevante ervaring in omgeving van: retail/horeca in boekhouding en/of financiën

Voorwaarden

We zijn op zoek naar een administrateur voor 3 a 4 dagen in de week. Bij aanvang krijgt de junior administratief medewerker een contract van een jaar waarbij er een evaluatiemoment plaats vind na een half jaar.

Herken je jezelf in dit profiel en wil je meegroeien met het succes van Anne&Max reageer dan via het onderstaande formulier.
De sollicitatie procedure bestaat uit een oriënterend gesprek, een gesprek met belangrijke betrokken van Anne&Max en een afrondend gesprek.

Mocht je vragen hebben aangaande de functie kun je mailen naar [email protected] of even bellen met: 023-5512212

Solliciteren

Kun je de antwoorden op de volgende vragen verwerken in je sollicitatiebrief:

  • Wanneer ik ergens koffiedrink of lunch let ik hier op
  • Om deze reden zou ik terugkomen bij een lunchzaak/koffiezaak
  • Welke verwachtingen en indrukken heb je ten aanzien van de baan?
  • Wat is de voornaamste reden voor je om te solliciteren bij Anne&Max?
  • Noem een positieve eigenschap welke jou persoon het meest bepalen en hoe draagt deze bij aan het concept van Anne&Max?
  • Noem ook minder positieve eigenschap die bij jou hoort en hoe ga jij hier mee om?
  • Wat maakt je geschikt voor deze functie?















Jouw huiskamer in de stad